Misiunea noastră este să vă ajutăm să începeți
un business prin care să schimbați lumea.

 

POLISEA S.A. a fost înfiinţată la 1 noiembrie 1994 în Craiova. Firma noastră a implementat şi menţine pentru serviciile pe care le prestează clienţilor săi, un sistem de management al calităţii conform standardului SR EN ISO 9001:2008.
Având sediul într-un local propriu cu o infrastructură IT modernă, Polisea asigură atât ridicarea constantă a nivelului profesional pentru angajaţi cât şi pentru colaboratorii externi.
Colectivulul nostru bine pregatit format din informaticieni cu experienţă completaţi de specialişti cu calificare avansată în domeniu permite realizarea proiectelor clienţilor la standarde ridicate într-un interval de timp optim.

 

 

​​Polisea asigură comercializarea, întreţinerea, reparaţia, acordarea de consultanţă si asistenţă tehnică în domeniul tehnicii de calcul, echipamentelor de telecomunicaţii, reţelelor de date, fiind Cisco ​"Select Certified Partner".
Valorificând experiența îndelungată de peste 18 ani în domeniul IT, am decis recent să lărgim gama serviciilor pe care le oferim prin includerea în rândul soluțiilor pe care le punem la dispoziția clienților noștri a tehnologiilor cloud de tip Microsoft Office 365, respectiv tip VoIP pentru implementarea sistemelor de tele​fonie de tip 3CX, Polisea fiind partener Microsoft și 3CX.

 

Solicită aici un abonament la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele noutăți și oferte: